info@cis-websolutions.nl |   06-44026958

Nieuw onderdeel op website: service en support

We hebben een nieuw onderdeel toegevoegd aan onze website: service en support. De eerste drie onderdelen van dit "topic" zijn de actuele serverstatus, het aanmelden van storingen en het downloaden van de TeamViewer client. Tevens geven we op de algemene pagina een kort overzicht van actuele storingen en gepland onderhoud.

Bij de serverstatus wordt een overzicht gegeven van onze actieve servers. Als er op een van de servers een storing is, dan staat de indicator in het "rood". Door op de betreffende indicator te klikken ziet u welke service niet correct functioneert. U kunt bij CIS-Websolutions navragen van welke server(s) u gebruik maakt.

Op de pagina om een storingsmelding te doen kunt u uw storingsmelding invoeren. Onze medewerkers zullen dan, binnen de richttijden voor de gekozen prioriteit, contact met u opnemen om aan te geven dat uw melding in behandeling genomen is.

Tenslotte hebben we TeamViewer gekozen als oplossing voor het remote support. TeamViewer blijkt goed te werken en is vooral voor onze klanten heel erg gebruikersvriendelijk: geen configuratie op het eigen netwerk nodig en zeker geen registratie bij TeamViewer. Op onze download pagina hebben we de belangrijkste client software voor dit pakket bij elkaar gezet.

In de toekomt willen we nog meer infomatie op deze "Service en support" pagina's gaan toevoegen, zoals instructies voor het configureren van mailprogramma's voor het ophalen en verzenden van e-mail.